TCM در درمان نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

TCM در درمان نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی به دیابت طولانی مدت ایجاد می شود. در مقایسه با انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، نفروپاتی دیابتی می تواند به عوارض جدی منجر شود. بنابراین، مهم است که به بی درنگ درمان این بیماری است. در سال های اخیر، طب سنتی چینی (TCM) به طور فزاینده ای برای درمان بیماری مزمن کلیوی و نفروپاتی دیابتی استفاده می شود.

نقد و بررسی نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی رخ می دهد که قند خون اضافی سیستم فیلتراسیون کلیه اثر می گذارد. هنگامی که این سیستم آسیب دیده است، پروتئین یا آلبومین به خارج از بدن به جریان خواهد در ادرار، تشکیل پروتئین و آلبومینوری. در عوض، این علامت می تواند آسیب های اضافی به کلیه ها شود. همراه با پروتئینوری نیز ممکن است تورم در حال حاضر، فشار خون بالا و پای دیابتی باشد.

به عنوان TCM کار می کند در درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت؟

با سابقه بیش از 3000 سال، طب سنتی چینی را نشان می دهد مزیت بزرگ در درمان بیماری های متابولیک و بیماری های مزمن، نفروپاتی دیابتی، در حالی که - این فقط یک بیماری مزمن کلیوی ناشی از دیابت است، که یک اختلال متابولیک است. پس از سالها تحقیق، TCM است که برای درمان این بیماری استفاده می شود عمدتا در سه جنبه.

1. تنظیم سطح قند خون اگر بیماری کلیوی ناشی از دیابت ناشی از دیابت نوع 2، خاص داروهای چینی ممکن است باعث تحریک پانکراس برای تولید انسولین و باعث ترمیم سلول های آسیب دیده از لوزالمعده به منظور کاهش سطح قند در خون کمک کند.

2. عوارض کنترل نفروپاتی دیابتی: BMT نشان می دهد که اثر آشکار در بهبود ساختارهای موارد بالا که می تواند پروتئین ها و سایر Nutricia در بدن و فیلتر مواد زائد را از بدن را حفظ کنید.

3. بازیابی سلول های کلیه آسیب دیده: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - یکی از نوآوری های BMT است با بالغ برای درمان بیماری های کلیوی با بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه استفاده شد.

داروهای تعیین شده چینی باید در حالت بیماری از بیماران بستگی دارد. اگر شما نفروپاتی دیابتی، شما می توانید به دکتر خود را از طریق ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 صحبت کنید. بنابراین، در متخصصان کلیه می تواند به شما کمک کند یک برنامه درمانی را توسعه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: